vineri, 2 august 2013

Aritmetica estivala

Vara asta, m-am confruntat cu mari probleme de aritmetica. Va ma aduceti aminte de Ana,cea cu trei mere ?
Era cam asa: Ana are in cos trei mere,ii da lui Gigel doua, deci cate mere mai are Ana in cos? Simplu, doar unul. De cativa ani incoace insa, aritmetica imi da batai de cap caci Gigelul din p-ta Victoriei tot creste numarul de mere si mie imi da pe minus,basca ca nu mai apuc sa gust nici macar cotorul. Eu tot cu trei mere raman, ca cica nu a rodit destul,nici prin UE dara la noi, in schimb Gigel, devine tot mai lacom,doua nu mai sunt suficiente,tot creste pretentiile.Apoi de unde sa-i dau eu oameni buni ?Se tot plange ca e sarac,dar doarme toata ziua, in loc sa pazeasca livada,si uite asa altii fura de isi umplu cosul si burta de mere,si-mi cere tot mie,vai capul meu care nu mai eu stiu cum fac rost si de astea trei.
Care te sti smecher in ale matematicii, rogute-as da-mi si mie o solutie,ca Ponta desi se dadea mare ca este expert in pomicultura, a luat-o pe aratura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu